BLACHARNIA I LAKIERNIA

Blacharnia i Lakiernia to narzędzia wspomagające proces likwidacji szkody, które umożliwiają kompleksowe zarządzanie naprawami blacharsko-lakierniczymi. W systemie rejestrowane są wszystkie naprawy, bez względu na to gdzie znajduje się uszkodzony samochód - klient nim jeździ, stoi na parkingu stacji dealerskiej, czy jest w warsztacie w trakcie naprawy. Ponadto w procesie likwidacji szkody mogą współpracować ze sobą nie tylko Biura Obsługi Klienta i Warsztaty Blacharsko-Lakiernicze, ale także Działy Części, Myjnie oraz Floty Aut Zastępczych.

Blacharnia i Lakiernia to dostęp do spersonalizowanego interfejsu, obsługiwanego w intuicyjny sposób. Porządkowanie przebiegu procesu likwidacji szkody, planowanie zasobów oraz integracja z DMS AutoStacja, AudaNet i bazą GUS. To także nowoczesny system raportowania, w przystępny i jasny sposób wspierający weryfikację wykonywania planów i analizę danych, co wpływa na skuteczność zarządzania i podejmowania decyzji biznesowych.

Blacharnia i Lakiernia to kompleksowa obsługa procesu likwidacji szkody

Wpływaj na jakość obsługi Klientów

  • Szybki dostęp do informacji o statusie naprawy - wykorzystanie tablicy kanbanowej pozwala na śledzenie informacji o statusie każdej prowadzonej naprawy. Wszystko wyświetlone w przejrzysty sposób, z zastosowaniem układu interaktywnych kafli. Dzięki temu rozwiązaniu można szybko i precyzyjnie poinformować Klienta, na jakim etapie naprawy znajduje się jego samochód.
  • Jedna ewidencja odwzorowująca cały proces naprawy - wprowadzenie elektronicznych teczek wieloszkodowych to uporządkowanie procesu likwidacji wielu szkód w jednym samochodzie. Mimo, że każda ze szkód może być na innym etapie naprawy, cała dokumentacja zapisana jest w jednym miejscu. Sprawdzenie zawartości elektronicznej teczki i wyszukanie interesującej informacji dotyczącej danej szkody zajmie zaledwie klika sekund.
  • Współdzielony kalendarz - system dostępny dla wszystkich pracowników zaangażowanych w proces likwidacji szkody, umożliwiający planowanie i wygodną pracę z danymi. Profesjonalna organizacja zadań dostosowanych do sposobu pracy Biura Obsługi Klienta.

Podnoś efektywność pracy Twoich pracowników

  • Oszczędność czasu – automatyczne porównanie danych z kosztorysu AudaNet i zleceń z DMS AutoStacja, wskazanie różnic wartości i ilości w dokumentach oraz najkorzystniejszego wariantu cen sprzedaży dla każdej pozycji. Praca z kosztorysami nie wymaga już czasochłonnego, ręcznego sprawdzania, co ułatwia i przyspiesza proces, a dodatkowo pomaga podjąć świadomą decyzję, co do wyceny zlecenia.
  • Sprawna komunikacja – elektroniczna wymiana informacji między Biurem Obsługi Klienta, Warsztatem Blacharsko-Lakierniczym, Działem Części, Myjnią oraz Flotą Dealera. Dostęp do zdjęć, skanów, kosztorysów i wszystkich dokumentów, niezbędnych w trakcie likwidacji szkody. Wsparcie w procesie zamówienia części zapewniające płynność realizowanych zadań i ułatwiające współpracę wewnątrz firmy.
  • Wykorzystanie urządzeń mobilnych – przygotowywanie dokumentacji fotograficznej szkody przy użyciu tabletu lub smartfona i udostępnianie zdjęć w czasie rzeczywistym wszystkim użytkownikom systemu. Planowanie pracy blacharzy i lakierników z poziomu aplikacji oraz nadzór i rozliczanie czasu pracy. Wsparcie pracowników operacyjnych w wykonywaniu codziennych obowiązków.

Zarządzaj skutecznie analizując dane

    • Raportowanie zarządcze – analiza wskazanych parametrów, prezentowanych zależnie od wybranego zakresu, dostępna zarówno dla całej organizacji, jak i poszczególnych, pojedynczych oddziałów.
    • Wyświetlanie informacji w zależności od pełnionej funkcji – wykorzystanie paneli kontrolnych wyświetlających tylko te dane, które są wybrane i odpowiednio dopasowane do funkcji, jaką w organzacji pełni przeglądający je użytkownik.
    • Graficzne przedstawienie danych – wykresy prezentujące najważniejsze informacje w przystępnej i czytelnej formie. Przejrzystość grafiki i wyrazista kolorystyka ułatwiające codzienną analizę.


Myjnia Dealera

Flota Dealera

Video Service